عملکرد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست

توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟ به طور کلی، میکرو چینی پزشکی می توانید به خوبی با طب غربی کار می کنند، چه چیزی بیشتر، این درمان می تواند عوارض جانبی ناشی از داروهای غربی از بین بردن، در نتیجه به دست آوردن یک اثر درمانی بهتر است.
توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
عملکرد 1.Prevent کلیه از وخامت
داروهای میکرو چینی با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیرآمیز برجسته شده است. پس از داروهای موثر هستند به ضایعات کلیوی نفوذ، آنها می توانند آزاد از عوامل التهابی متوقف و روشن کردن مواد مضر به کلیه ها. در این روش، می تواند عملکرد کلیه به وخامت بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.
2.Active خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تقویت بازسازی ساختار کلیه است. مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی جلوگیری، گشاد شدن عروق در تمام سطوح، بهبود بازسازی و تمایز سلول های عملکردی کلیه. در همین حال، داروها می توانند ترشح فاکتورهای رشد به طوری که برای فعال شدن از تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول حمایت می کنند.
3.Improve اختلالات سوخت و ساز بدن و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر سلول های عملکردی کلیه دچار اختلال میشود.
داروهای موثر می تواند رگ های خونی گشاد می شوند در تمام سطوح و افزایش خون و اکسیژن به کلیه ها. در این روش، می تواند یک محیط هوازی برای بازگرداندن کلیه ها دچار اختلال ایجاد کنید. به عنوان ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن علت ریشه ای فیبروز کلیوی است، یک بار این شرایط معکوس می شود، عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد به وخامت است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل نارسایی کلیه خوب، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: